همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز :
بارديد ديروز :
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته :
بازديد ماه :
بازديد سال :
بازديد کلي :

مشکلات سخت افزاری

سخت افزار

مشکلات سخت افزار

کامپیوتر

مشکلات سخت افزاری یکی رایج ترین مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه می شوند همانطور که می دانید سخت افزار که شامل مادربرد رم  سی پی یو و... می شود در صورت ایجاد مشکل در این زمینه حتما باید با کسی که به صورت کامل با سخت افزار آشنایی دارد مشورت کنید. اگر سوالی در زمینه مشکلات سخت افزاری دارید می توانید از کارشناسان ما به صورت شبانه روزی مشاوره بگیرید.

اگر قصد دارید کامپیوتر خود را ارتقاء دهید کارشناسان ما قیمت روز قطعات کامپیوتر را به شما می دهند و نسبت به هزینه ای که میخواهید درنظر بگیرید کامپیوتر پیشنهادی را به شما اعلام می کنند.

امتياز : نتيجه : 6 امتياز توسط 6 نفر مجموع امتياز : 6

برچسب ها : مشکلات سخت افزاری , سخت افزار , مشکلات سخت افزار , کامپیوتر ,
بازديد : 722
تاريخ : یک شنبه 29 اسفند 1395 زمان : 11:11 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

سوالات رایانه ای

پاسخگویی به سوالات رایانه ای از طریق تلفن یکی از خدمات همراه رایانه است می توانید سوالات خود را در زمینه رایانه از شرکت ما بپرسید. با ما در کمترین زمان ممکن به جواب سوالات رایانه ای خود برسید.

سوالات رایانه

سوالات رایانه که میتواند سوالاتی مانند نرم افزار.سخت افزار. سوالات عمومی و یا تخصصی و یا مشاوره جهت خرید و فروش کامپیوتر باشد را به صورت شبانه روزی می توانید با کارشناسان ما در میان و به پاسخ خود برسید

امتياز : نتيجه : 288 امتياز توسط 279 نفر مجموع امتياز : 279

برچسب ها : سوالات رایانه , خرید و فروش کامپیوتر ,
بازديد : 753
تاريخ : جمعه 27 اسفند 1395 زمان : 19:9 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

خرابی کامپیوتر

از کار افتادن کامپیوتر و یا خرابی کامپیوتر می تواند علل های بسیار زیادی داشته باشد. مانند مشکل رم مشکل سی پی یو مشکلات هارد و مادربرد و... برای رفع خرابی از نوع سخت افزاری پیشنهاد می شود خود کار در صورت مبتدی بودن دست به کار نشود زیرا می تواند با یک حرکت کوچک باعث سوختن و یا خرابی پیچیده تری شود. تستر های مختلفی وجود دارد که میتوان از قطعه های سخت افزار تست گرفت و سالم بودن و یا نبودن آن را مشخص کرد. برای این منظور به یک مغازه تعمیرات کامپیوتر مراجعه نمایید.

امتياز : نتيجه : 6 امتياز توسط 6 نفر مجموع امتياز : 6

برچسب ها : خرابی کامپیوتر , تعمیرات کامپیوتر , سخت افزار ,
بازديد : 515
تاريخ : پنج شنبه 26 اسفند 1395 زمان : 2:45 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

مشکلات تلفن همراه

از این پس می توانید مشکلات تلفن همراه خود را با کارشناسان ما رفع عیب نمایید. گوشی های همراه که امروز خیلی گسترده شده اند و در سه سیستم عامل اصلی اندروید آی او اس مایکروسافت و... درحال تولید هستند همانطور که خوب و باکیفیت می باشند گاهی با مشکل مواجه میشوند. مانند هنگ کردن گوشی. کند کارکردن تلفن.خالی شدن سریع شارژو...بیشترین مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه می شوند. همراه رایانه خدماتی مانند فلش کردن گوشی.ریکاوری اطلاعات موبایل.ریستور کردن گوشی ایفون و آی او اس.آموزش های پر کاربرد و پاسخ به تمامی سوالات شما در زمینه موبایل و گوشی می دهد.

مشکلات گوشی های اندرویدی

تلفن ها و گوشی های اندرویدی نیز که مشکلات زیادی می توانند برای کاربر ایجاد کنند مانند وصل نشدن به وای فای و...که در این مواقع با فلش کردن و ریختن مجدد اندروید درست می شوند. ما به شما آموزش فلش کردن و ریختن اندروید کاستوم و یا اصلی را با نرم افزار odin آموزش می دهیم.

مشکلات ای او اس

موبایل های شرکت اپل که  واقعا جزو بهترین گوشی های بازار محسوب می شوند در بعضی مواقع نیاز می شود که ریستور شوند که باز همراه رایانه می تواند آموزش ریستور کردن تلفن را به شما اموزش دهد.یکی از مشکلات ای او اس هنگی پس از جیلبریک کردن است.

امتياز : نتيجه : 6 امتياز توسط 6 نفر مجموع امتياز : 6

برچسب ها : مشکلات تلفن همراه , مشکلات گوشی های اندرویدی , مشکلات ای او اس , ریستور کردن تلفن , مشکلات گوشی ,
بازديد : 1309
تاريخ : چهار شنبه 25 اسفند 1395 زمان : 12:43 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

آموزش نصب فونت و اضافه شدن آن  به  ورد

1-    برای نصب فونت ابتدا  فونت  مورد نظر را کپی میکنیم و سپس Control Panel  را باز می کنیم در پنجره باز شده  برروی ایکن و گزینه font  کلیک می کنیم و فونت کپی شده را در این جا paste  می کنیم.بعد از paste کردن در پنجره ای که باز می شود  زمان  نصب شدن فونت را نشان  می دهد که  به صورت اتوماتیک است.

2- در روش دوم در ویندوز های سون و رژن های جدید تر می توانید فونت را باز کنید و گذینه Install را بزنید. البته در این مورد باید فونت هارا یکی یکی نصب کنید.

3- در این روش  می توانید به  درایو c بروید.که ویندوز را برروی ان ریخته اید. حالا وارد پوشه ویندوز می شوید. و سپس وارد پوشه فونت   و فونت هارا در این پوشه می ریزید . C:\Windows\Fonts

امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : آموزش نصب فونت و اضافه شدن آن به ورد , نصب فونت , نصب فونت در ورد , فونت ,
بازديد : 458
تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1395 زمان : 18:33 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

اتصال کامپیوتر به تلویزیون از طریق کابل

  • ابتدا کامپیوتر را خاموش کنید
  • خروجی کابل را به کامپیوتر و ورودی آن را به تلویزیون وصل کنید
  • تنظیمات برای نشان دادن تصویر در هر ویندوز را انجام داده و تصویر به خوبی در تلویزیون نمایش داده می شود.
  1. اتصال با کابل S-Video

بیشتر تلویزیون های جدید و قدیمی قابلیت اتصال با این کابل را دارند ولی نشان دادن تصویر از طریق این کابل کیفیت بالایی ندارد دو نوع کابل

S-Video وجود دارد چهار بیتی و هفت بیتی

  1. اتصال با کابلVGA

تلویزیون های HD پورت ورودی VGA دارند کیفیت تصویر در اتصال با کابل VGA در مقایسه با کابل S-Video بیشتر است.

  1. اتصال با کابل DVI

تلویزیون های HDپورت ورودی DVI دارند کیفیت تصویر در اتصال با کابل DVI در مقایسه با کابل S-Video و کابل VGA بیشتر است.در تلویزیون های CRT پورت ورودی DVI وجود ندارد.

  1. اتصال با کابل HDMI

تلویزیون های HD پورت ورودی DVI دارند کیفیت تصویر در اتصال با این کابل در مقایسه با کابل های بالایی بیشتر است.

  

   تنظیمات ویندوز 7 برای نمایش تصویر در اتصال با کامپیوتر

روی صفحه دسکتاب راست کلیک کنید گزینه Screen Resolution را انتخاب کنید سپس در پنجره ی باز شده در قسمت Multiple Displays گزینه Extend these displays را انتخاب کرده و ok می کنید.

 

اتصال کامپیوتر به تلویزیون از طریق بی سیم

  1. با استفاده از فناوری WiDi
امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : اتصال کامپیوتر به تلویزیون از طریق کابل , اتصال کامپیوتر به تلویزیون , تنظیمات ویندوز 7 برای نمایش تصویر در اتصال با کامپیوتر , تلویزیون های HD ,
بازديد : 415
تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395 زمان : 18:23 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

جیلبریک چیست ؟ و برای چه عملی انجام می شود

جیلبریک این امکان را به شما می دهد که به فایل های سیستمی دستگاه خود دسترسی داشته باشید و به راحتی بتوانید برنامه و بازی نصب کنید و یا تم دلخواه خود را بروی دستگاه انتخاب کنید، همچنین به طور معمول برای آنلاک کردن آیفون نیاز به جیلبریک بودن آن است باید این را خاطر نشان کرد که هر نسخه از ios (سیستم عامل) و هر یک از دستگاههای اپل، جیلبریک مخصوص به خود را دارد.

در ابتدا وقتی نسخه جدیدی از ios معرفی می شود فقط می توان نرم افزار و بازیهای اورجینال روی آن نصب کرد اما پس از مدت کوتاهی از ارائه ios جدید، هکرها دست به کار می شوند و با پیدا کردن باگ ها و حفره های ios ، آن را جیلبریک می کنند و راه جیلبریک کردن فریمور را به کمک نرم افزارهای خاص برای عموم ارائه می دهند.

آموزش جیلبریک  آیفون

مرحله اول

ابتدا نرم افزار مربوطه مانند (Absinthe ، RedSnow و ...) دانلود کرده و روی pc خود نصب کنید .

نکته ! فایروال و انتی ویروس pc خود را غیر فعال کنید .

مرحله دوم

با توجه به نرم افزاری که دانلود کرده اید دستوراتش را گام به گام انجام دهید (تنظیمات گوشی، اماده سازی نرم افزار)

مرحله سوم

اکنون گوشی خود را به pc از طریق کابل usb وصل کنید ، حال نرم افزاری که دانلود کرده اید را در pc اجرا کنید، و بر روی گزینه جیلبریک کلیک کنید.

امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : جیلبریک چیست , جیلبریک , آموزش جیلبریک آیفون , جیلبریک آیفون , ,
بازديد : 426
تاريخ : یک شنبه 22 اسفند 1395 زمان : 1:20 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

تصور کنید در حال اجرای چند برنامه (نرم افزار) روی گوشی آیفون خود هستید که ناگهان گوشی هنگ می کند . و دیگر قادر به اجرای هیچ نرم افزاری نیستید ، وحتی امکان بازگشت به حالت قبلی هم ندارید .

ریست نرم افزاری در واقع به این معناست که دستگاه را مجبور به Reboot نمایید. اولین گام برای اینکار خاموش کردن کامل گوشی آیفون است. برای این منظور مراحل زیر را انجام دهید :

  1. ابتدا دکمه ی wake / sleep را پیدا کرده (این دکمه در قسمت بالا ، سمت راست دستگاه قرار گرفته است)
  2. این دکمه را نگه دارید تا گزینه slider قرمز رنگ روی صفحه ی گوشی ظاهر شود.
  3. Slider را از چپ به راست حرکت دهید.(گوشی خاموش شده ، حالا وقت ریست کردن فرا رسیده است)
  4. دکمه  Home که در قسمت پایین گوشی قرار گرفته است و دکمه Sleep/wake را همزمان با هم به مدت 5 تا 15 ثانیه نگه دارید.(تا زمانی که لوگوی اپل با پس زمینه ی سیاه ظاهر نشده نگه دارید)
  5. حال دکمه ها را رها کنید وصبر کنید تا گوشی بالا بیاید. 
  6. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت همراه رایانه بر روی معرفی همراه رایانه کلیک کنید
امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : ریست نرم افزاری آیفون , ریست آیفون , ریست کردن آیفون , آموزش ریست نرم افزاری ایفون , معرفی همراه رایانه , ,
بازديد : 433
تاريخ : شنبه 21 اسفند 1395 زمان : 6:23 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

آموزش کاربردی همراه رایانه : در سیر زمانی که از خرید کامپیوترتون میگذره احتمالا پیش اومده که شما صداهای مختلفی از داخل جعبه معمولا خاکستری ( کیس ) می شنوید. این صداهایی که می شنوید صداهای فن سی پی یو و یا فن پاور ( که احتمال معمولا کمی دارد ) می باشد. شما 2 نوع صدا احتمال داره که بشنوید. یکی صداهای فیزیکی که علت اصلی صداهای تولید شده مشکلات سخت افزاری هستش. و دیگری صداهای دورنی نام داره که منشا نرم افزاری دارد ( یعنی با درگیری نرم افزار صدای زیادی تولید میکند ).

و اما دلایل :

1ـ ابتدا درب کیس را باز نموده و سیم های درون کیس را با بست کمر بندی یا کش جمع کنیم. سپس گرد و خاک موجود در فن را با دستگاه باد تمیز کنیم.

2ـ ابتدا درب کیس را باز کرده ، سپس روکش بر روی فن سی پی یو را بردارید. 2 یا 3 قطره روغن ( ترجیحا روغن چرخ ) درون محور چرخش بریزید.

3ـ و در آخر اگر تمام این کارارو کردید و جوابی حاصل نشد. باید یک فن جدید مثل سوکت فن قبلی خریداری کرده و نصب نمایید.

امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : صداهای فن سی پی یو , فن پاور , مشکلات سخت افزاری , ,
بازديد : 477
تاريخ : پنج شنبه 19 اسفند 1395 زمان : 19:47 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

برای تنظیمات اینترنت گوشی  در اندروید های 4.0  به بال ابتدا به setting  گوشی رفته سپس روی گزینه ی  wireless & network  کلیک کنید ،سپس برروی قسمت more  کلیک کرده و قسمت mobile network  را لمس کنید و در قسمت  access point name  قسمت name   خود را با توجه به اپراتور خود بنویسید .

  name   ایرانسل  IRANCELL-GPRSو همراه اول MCI-GPRS  و رایتل RIGHTEL  میباشد .

در قسمت  APN  باز هم باتوجه به اپراتور خود باید APN  خود را تنظیم کنید ،APN  ایرانسل mtnirancell  و همراه اول  mcinet  و رایتل  rightel  میباشد .

 در آیفون نیز وارد setting  گوشی شده وسپس به بخش cellular  بروید و برروی cellular data network  کلیک کنید ودر بخش  apn نام اپراتور خود را ک در بالا توضیح دادیم را بزنید و یک بار گوشی را ریست کنید تا تنظیمات اعمال شود .

اکثر اوقات تنظیمات پیکربندی گوشی به طور خودکار اس ام اس میشود و کافیست شما پیکربندی ها را ذخیره نمایید اما گاهی اوقات شما این اتفاق نمی افتد و شما باید به اپراتور مربوطه یک پیامک بفرستید که شماره پیامک ایرانسل 2225 و همراه اول8008 میباشد.

مشکلات کامپیوتری

امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : تنظیمات اینترنت گوشی , اینترنت گوشی , اینترنت موبایل , تنظیمات اینترنت موبایل ,
بازديد : 823
تاريخ : پنج شنبه 19 اسفند 1395 زمان : 2:4 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

نکته : برای اتصال google+باید زبان موبایل ( اندروید ) انگلیسی باشد.

مرحله اول : بازی Clash را روی سیستم اندرید اجرا کنید و منوی Settings  را باز کنید.

مرحله دوم : در منوی Settings  گزینه Link a device  را انتخاب کنید .

مرحله سوم : گزینه This is the OLD DEVICE  را انتخاب کنید .

مرحله چهارم : گزینه I want to link to another device  را انتخاب کنید .

مرحله پنجم : در این مرحله یک کد به شما داده می شود ، دقت کنید که این کد فقط در مدت زمان محدودی قابل استفاده می باشد وباید سریعا وارد دستگاه جدید شود .

مرحله ششم : بازی Clash را روی دستگاه جدید (Apple) باز کنید ، سپس مرحله 1 و 2 را در این دستگاه (موبایل Apple) در مرحله بعدی گزینه This is the NEW DEVICE  را انتخاب کنید.

مرحله هفتم : کدی که در مرحله  پنجم  به شما داده شد را در این مرحله  داخل کادر وارد کنید .

اکنون میتوانید بازی را در دستگاه جدید (Apple) اجرا کنید .

نکته : بازی Clash  را می توانید در سیستم قبلی هم اجرا کنید فقط در هر بار اجرا کردن در دستگاه اندرید یا ios  بازی در دستگاه دیگر بسته می شود .

باتشکر. همراه رایانه

امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : اموزش انتقال اکانت بازی Clash of Clans , انتقال بازی کلش آف کلنز , اموزش انتقال اکانت بازی Clash of Clans از سیستم اندروید به سیستم ios , ,
بازديد : 521
تاريخ : دو شنبه 16 اسفند 1395 زمان : 19:47 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

در این پست قصد معرفی و بیان تفاوت رم های DDR3 با DDR2 را داریم. همانطور که می دانیم ram ddr3 از باند فرکانسی 1600 استفاده می کند. اما باید توجه به این داشت که نسل جدید تر آن روانه بازار شده که آن ram ddr4 نام دارد.

که اصلا قابل مقایسه با نسل های قبلی خود نیست. رم های ddr2 که از باند فرکانسی 800 استفاده میکند که دیگر یک رم ضعیف شناخته می شود.و انتظار زیادی نباید از این نسل داشت

اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر بودجه زیادی برای خرید یک سیستم نمیخواید در نظر بگیرید. همراه رایانه به شما نسل 3 را پیشنهاد میکند. سیستمی که ddr3 است  قیمت مناسبی دارد و میتوان به عنوان یک سیستم خوب از آن استفاده کرد. در نسل 4 باید هزینه بسیار زیادی صرف کرد تا بتوان یک سیستم جمع کرد.

می توانید مشکلات کامپیوتر هم مشاهده کنید

امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : تفاوت نسل رم کامپیوتر , رم های DDR3 با DDR2 , همراه رایانه , رم دی دی ار2 , رم دی دی ار3 , ram ddr3 , ram ddr2 ,
بازديد : 542
تاريخ : دو شنبه 16 اسفند 1395 زمان : 1:33 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

نرم افزاری است که می توان با آن برروی کامپیوتر خود بازی ها و برنامه های اندرویدی را نصب کنید.

اندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موبایل محسوب می شود.که  برروی گوشی های جدید و قدیمی بطور گسترده ای نیز به عنوان سیستم عامل شناخته می شود.حال بعضی از افراد می خواهند این سیستم عامل را طوری داشته باشند که بتوانند با صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت ترمورد استفاده قرار دهند.امروز قصد معرفی چندین نرم افزاری که  با نصب ان برروی کامپیوتر و لب تاپ می توانند بازی های اندروید،و برنامه های اندرویدی را برای شما  اجرا و نمایش دهند را داریم.

نرم افزار هایی که میتوانند برنامه ها و بازی های اندرویدی را نمایش دهند و اجرا کنند:

1-Bluestacks

2- Andy

Genymotion-3

windows android-4

 

 نرم افزار هایی که معرفی کردیم.همه قابلیت اجرای برنامه و بازی های اندرویدی را دارا هستند

امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : شبیه ساز اندروید , برنامه های اندرویدی , موبایل , اندروید , Bluestacks , Andy , Genymotion , windows android ,
بازديد : 466
تاريخ : یک شنبه 15 اسفند 1395 زمان : 3:14 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

حتما کسانی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند از کلمه روت را شنیده اند.اما این عمل روت کردن چیست؟ و چه فایده هایی دارد برای گوشی؟آیا کاربردی است؟آیا از گارانتی گوشی خارج میشود؟آیا میتوان  دوباره از حالت روت  گوشی رو خارج کرد؟

این ها سوالاتی هست که  در اکثر افرادی که به دنبال روت کردن گوشی اندرویدی خود هستند پیش می آید.

روت چیست و چه کاربردی دارد؟

کلمه روت  به معنای دسترسی بیشتر است در گوشی های اندرویدی.وقتی که یک گوشی اندرویدی را روت می کنیم.آن گوشی تنظیماتی که کارخانه سازنده  برای این گوشی قفل کرده است را باز کرده و شما می توانید به صورت کامل به محتویات و تنظیمات گوشی خود دسترسی داشته باشید.

مزایاومعایب

آیا با روت کردن گوشی اندرویدی از گارانتی خارج می شود؟

ادامه مطلب راکلیک کنید


ادامه مطلب
امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : روت چیست , روت چیست؟ , مزایاومعایب روت , روت کردن گوشی , روت گوشی , روت , root , ,
بازديد : 359
تاريخ : یک شنبه 8 اسفند 1395 زمان : 1:11 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()