همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 1
بارديد ديروز : 2
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 27
بازديد ماه : 107
بازديد سال : 523
بازديد کلي : 46587

دانلود مکس پلیر

اگر تا الان از همان پلیرهای قبلی استفاده می کنید و حوصله پیدا کردن پلیرهای قوی تر ندارید یک امکان خیلی خوب را از دست داده اید پس بهتر است به فکر یک پلیر قدرتمند باشید.

ما در این مطلب قصد داریم نکاتی در مورد نرم افزار مکس پلیر را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم

مکس پلیر یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای تلفن همراه هایی با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن بر روی گوشی های اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت مکس پلیر قادر است تمام انتظارات شما را بر آورده کند

مکس پلیر می تواند تمامی فیلم ها را با کیفیت بالا پخش کند شما با کمک این نرم افزار می توانید زیر نویس ها را با وضوح بالا مشاهده کنید.

مکس پلیر توانسته نظر اکثر کاربران را به خود جلب کند کابران بیشتر شیفته کیفیت بالای تولید این ویدئو پلیر شده اند زیرا قدرت این را دارد که ویدئو ها را با بالاترین کیفیت ممکن نشان دهد.

دانلود مکس پلیر MX Player

شما کاربران عزیز هم اگر به دنبال کاملترین نرم افزار جهت پخش فرمت های ویدئویی هستید تحت هیچ شرایطی مکس پلیر را از دست ندهید.

یکی از مزیت های مکس پلیر رابط گرافیکی و زیبایی و کار پسند بودن این پلیر است پس بهتر است این پلیر را حتما نصب و امتحان کنید.

مکس پلیر توسط توسعه دهنده J2 Interactive عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب در گوگل پلی شده و تقریبا 100 میلیون دانلود رسمی را از سرتاسر جهان به ثبت رسانده است.

 برای دانلود مکس پلیر می توانید به سایت دانلود کار مراجعه کنید 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 425
تاريخ : یک شنبه 7 مرداد 1397 زمان : 3:42 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()