همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 11
بارديد ديروز : 0
گوگل امروز : 1
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 18
بازديد ماه : 314
بازديد سال : 840
بازديد کلي : 46904

باسلام و عرض ارادت به همه همراه رایانه ای های عزیز امروز قصد صحبت راجب واژه هکر رو داریم.

همانطور که می دانید هکر به کسی میگویند که از ضعف امنیتی یک سیستم.یا سایت و... استفاده نموده و قصد وارد شدن را داشته باشد. هکر ها به دودسته تقسیم می شوند که توضیحاتی مفید برایتان آماده کرده ایم.

1- هکر کلاه سفید : این دسته از افراد که به هکر کلاه سفید معروف هستند هیچ گاه به دنبال خراب کاری نیستند.بلکه باگ ها و یا حفره امنیتی را شناسایی کرده و بعد به مدیر آن مجموعه یا وب سایت گذارش میدهند. حال برای درامد زایی مبلغی را پیشنهاد میدهند که خودشان این باگ را برطف نموده و امنیت کامل را برای آن سایت  به ارمغان بیاورند.

2-:هکر کلاه سیاه : این نوع از افراد که به دنبال خراب کاری هستند به دنبال صدمه زدن به سیستم سایت و...هستند.و بیشتر به دنبال این هستند که اسم خود را در بین جهان پخش کنند و قدرت نمایی کنند. هکر های کلاه سیا از ضعف ها و امنیت پایین سایت ها استفاده نموده و به دنبال  ضرر رسانده به صاحب سایت هستند. همانطور که در قضیه هسته ای ایران توانستند ویروسی را انتشار دهند و سیستم هارا برای مدیتی مختل و از کار بندازن.

برای جلوگیری از گرفتار در دامن هکر های کلاه سیاد باید نکات امنیتی را رعایت کرده و یک دیوار آتش قدرتمند ایجاد کنید.

امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : هکر , هکر کلاه سفید , هکر کلاه سیاه , هکر ها , هکر کیست , هک کردن , ضعف امنیت ,
بازديد : 799
تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 زمان : 18:20 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

یکی از ساده ترین و راحت ترین روش مخفی کردن یک پوشه hide کردن آن است که خیلی از کاربران از آن استفاده می کنند. برای این منظور نیز باید روی پوشه مورد نظر کلیک راست کرده و گذینه properties را زده و یک پنجره محاوره ای برایتان به نمایش در میاید و برروی گذینه hide کلیک کرده و خانه مربع مانند آن را روشن می کنید و سپس بر روی گذینه ok کلیک می کنید. حال پوشه شما مخفی شده و برای نمایان کردن آن به تنظیماتfolder option رفته و در این قسمت گذینه show hidden file and folder را روشن می کنید. و اگر مجدد میخواهید فولدر مخفی شود بر رویdont show hidden file and folder کلیک میکنید. موفق باشید

امتياز : نتيجه : 6 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 3

برچسب ها : مخفی سازی فولدر , hideکردن فولدر , hidenکردن پوشه , مخفی سازی پوشه ,
بازديد : 1328
تاريخ : پنج شنبه 23 دی 1395 زمان : 15:38 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

امروزه بیشتر شرکت ها، ادارات، بانک ها و... برای انجام امور اداری ، ارسال و دریافت اطلاعات مورد نیاز بهترین راه را ایمیل می دانند. همانطور که می دانید امکان حذف شدن ایمیل دریافتی وجود دارد و ایمیل هایی که پاک می شود معمولا 30 روز در یک پوشه به نام (trash) یا سطل زباله باقی می ماند که می توان با مراجعه به این قسمت ایمیل پاک شده را مشاهده کرد. (گاهی فایل پاک شده در این قسمت هم یافت نمی شود).


ادامه مطلب
امتياز : نتيجه : 6 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 3

برچسب ها : ریکاوری ایمیل های پاک شده , بازیابی ایمیل , ریکاوری ایمیل , ریکاوری کردن ایمیل پاک شده ,
بازديد : 1158
تاريخ : پنج شنبه 16 دی 1395 زمان : 14:28 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()