همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 11
بارديد ديروز : 0
گوگل امروز : 1
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 18
بازديد ماه : 314
بازديد سال : 840
بازديد کلي : 46904

اکثر مردم از گوشی استفاده می کنند ممکن است این گوشی ها در رده پایین باشند یا گوشی های هوشمند که کارایی خوبی دارند کسانی که مایل به خرید گوشی های هوشمند هستند باید قبل از خرید آگاهی کامل داشته باشند ولی برخی افراد به دنبال خرید گوشی های هوشمند نیستند و کار آنها با یک گوشی رده پایین هم راه می افتد .

 هر گوشی ممکن است یک روز خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد بیشترین مشکلات گوشی هایی که به تعمیرگاه برده میشوند مشکل سخت افزاری است و درصدی هم مشکل نرم افزاری دارند که میتوان این مشکلات را با فلش کردن حل کرد  ولی قبل از آن می توان با مشاوره با یک متخصص مشکل را بدون حتی فلش یا ریست فکتوری کردن حل کرد باید فهمید که دلیل این مشکلات چه چیزی میتواند باشد . ( از کارشناسان همراه رایانه میتوانید کمک بگیرید )

 


ادامه مطلب
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 229
تاريخ : دو شنبه 16 مرداد 1396 زمان : 15:57 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()