همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 1
بارديد ديروز : 2
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 27
بازديد ماه : 107
بازديد سال : 523
بازديد کلي : 46587

4 روش برای بازیابی رمز جیمیل فراموش شده را تصویری در همراه رایانه آموزش ببینید ***** سوالات و مشکلات بازیابی رمز جیمیل خود را از پشتیبانی تلفنی 24 ساعته همراه رایانه بپرسید !!! 4 راهکار عالی برای فراموشی و بازیابی و ریکاوری پسورد جیمیل Gmail خود را در کنار آموزش های مرتبط با جیمیل در همراه رایانه بخوانید


بازیابی رمز جیمیل کاربران گاهی رمز جیمیل خود را فراموش میکنند و اولین چیزی که به ذهن آنها میرسد ساخت یه اکانت جدید است اما گاهی بنا به دلایلی مثل داشتن ایمیل مهم در inbox یا ذخیره شدن بازی ها در ایمیل آنها باعث میشود که نتوانند اکانت جدید جیمیل بسازند و مجبور هستند به دنبال راهی برای بازیابی رمز جیمیل فراموش شده ی خود باشند.

پیشنهاد میکنیم در آخر از آموزش های تغییر رمز جیمیل و همچنین  مشکل جیمیل در گوشی را نیز مطالعه کنید .

بازیابی رمز جیمیل به چندین صورت امکان پذیر می باشد .

 

4 روش برای بازیابی رمز جیمیل که فراموش کرده اید


  1. بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن
  2. بازیابی رمز جیمیل با ایمیل پشتیبان
  3. بازیابی رمز جیمیل با تاریخ ثبت نام و ساخت اکانت گوگل
  4. بازیابی رمز جیمیل با کمک کارشناسان همراه رایانه

ما در این مقاله از همراه رایانه مراحل بازنشانی رمز جیمیل را به صورت کامل به شما به صورت تصویری آموزش میدهیم که میتوانید به هر روشی که میتوانید ایمیل خود را بازشنانی کنید و رمز عبور خود را بیابید .

در ابتدای کار شما بایستی ابتدا به سایت ارائه خدمات گوگل یعنی Gmail رفته و جیمیل خود را در قسمت مربوطه وارد کنید و در مراحل بعدی که در ادامه توضیح میدهیم از روش های گوناگون یکی را که میتوانید برای بازیابی استفاده کنید .

نکته :  بهتر است برای حل مشکل امنیتی هک رمز جیمیل ، رمز عبور خود را از تلفیقی از کلمات با حروف بزرگ و کوچک و نیز اعداد و کاراکترهای خاص مانند !@#$%^&*()_+ وارد کنید که هک کردن و حدس زدن آن برای افراد غریبه و هکرها سخت باشد ، و نیز همیشه رمز عبور خود را در جایی یادداشت کنید که دچار فراموشی رمز عبور خود نشوید .

 

1- بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن


بهترین روش و اولین روشی که خود Gmail  به شما پیشنهاد می دهد بازیابی رمز جیمیل با استفاده از شماره تلفنی است که در هنگام ثبت نام درج کرده اید . برای این کار مراحل تصویری زیر را انجام دهید .

ابتدا مطابق تصویر به سایت Gmail.com بروید .

سایت جیمیل

بعد از لود صفحه با تصوبر بالا مواجه می شوید حال برای انجام تمامی مراحل بازیابی بایستی روی دکمه Sign In  کلیک کنید .

بعد از کلیک با تصویر زیر رو به رو میشوید .

 

وارد کردن جیمیل

در کادر بالا ایمیل خود را وارد کرده و روی دکمه Next کلیک کنید .

نکته : در این قسمت توجه داشته باشید میتوانید نام جیمیل خود را بدون @gmail.com نیز وارد کنید و تنها قسمت اختصاصی به هر ایمیل را وارد کنید . در نهایت می بینید که خود گوگل در صفحه بعدی @gmail.com را در انتهای نام جیمیل شما قرار می دهد.

وارد کردن رمز جیمیل

 

خب کار ما در این قسمت آغاز می شود و آن هم این است که شما پسورد و رمز عبور خود را اشتباه وارد کرده و فراموش کرده اید و میخواهید برای برگرداندن و بازیابی رمز خود اقدام کنید .

برای این کار روی گزینه Forgot password کلیک کنید . این گزینه برای زمانی است که شما رمز عبور را فراموش کرده اید و میخواهید آن را بازیابی کنید .

وارد کردن آخرین پسوردی که به یاد دارید

 

بعد از کلیک تصویر بالا را مشاهده می کنید .

گوگل از شما در قسمت کادر مشخص شده می خواهد که آخرین پسوردی را که به خاطر می آورید وارد کنید که در این قسمت شما نیز همین کار را انجام داده و آخرین پسوردی که به خاطر می آورید را وارد کرده و روی دکمه Next کلیک کنید .

نکته : در این قسمت ممکن است شماره موبایل را از شما در خواست نکند پس در این صورت عکس زیر را نادیده گرفته و به مرحله بعد توجه کنید . در صورتی که گوگل از شما در خواست کرد که شماره موبایلی را که در هنگام ثبت نام ( برای این جیمیلی که قصد بازیابی رمز آن را دارید ) ست کرده اید را وارد کنید شما مطابق عکس شماره موبایل خود را بدون صفر وارد می کنید و روی دکمه Send کلیک می کنید .

وارد کردن شماره تلفن

و در نهایت پیامی متنی برای شما ارسال می شود که بایستی طبق شکل زیر آن را وارد کنید .

 

وارد کردن اس ام اس که برای شماره تلفن ارسال شده است

 

حالا در صورتی که گوگل از شما درج تلفن ( که هنگام ثبت نام از شما خواسته بودند ) را درخواست نکرد با تصویر صفحه زیر مواجه می شوید.

گرفتن کد تایید جیمیل برای بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن

 

خب همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید از شما درخواست می شود که از یکی از دو روش Text و Call استفاده کنید و با شماره تماسی را که دو رقم آخر آن را برای شما نمایش داده جیمیل خود را بازنشانی رمز کنید .

Text : با استفاده از این گزینه شرکت گوگل در ظرف چند ثانیه تا چند دقیقه یک پیام متنی که حاوی کد تایید و احراز هویت شماست برای شما ارسال می کند .

Call : با استفاده از این گزینه رباتی از گوگل با شما تماس گرفته و کد احراز هویت به لغت Verification برای شما میخواند . بایستی توجه داشته باشید زمانی از این گزینه استفاده کنید که زبان انگلیسی را حداقل در حد اسامی اعداد به انگلیسی بلد باشید .

حالا با فرض داشتن و استفاده کردن یکی از این دو روش و داشتن کد تایید هویت و یا Verification Code به مرجله بعد میرویم .

کار بازیابی رمز جیمیل شما تقریبا تمام است و شما بایستی که رمز جدیدی را که برای این جیمیل خود در نظر دارید را وارد کنید تا از این به بعد بتوانید با رمز جدید وارد شوید .

ساختن پسورد جدید جیمیل

برای این کار مطابق شکل بالا بایستی در قسمت Create Password رمز عبور خود که باید حداقل 8 کاراکتر باشد را وارد کنید

و در قسمت Confirm Password نیز باید همان رمز را یکبار دیگر وارد کنید .

خب اگر رمز عبور خود را انتخاب و وارد کردید روی گزینه Change Password کلیک کنید .

 

شما وارد جیمیل خود شده اید

همانطور که ملاحظه می کنید با پیغام You’re Signed in مواجه می شوید که به این معنا می باشد که شما وارد جیمیل خود شده اید و کار بازیابی شما به اتمام رسیده است . برای دیدن پست های الکترونیکی خود می توانید از گزینه Countinue to Gmailاستفاده کنید .

 

 

2- بازیابی رمز جیمیل با ایمیل پشتیبان


خب همانطور که می دانید غیر از شماره تلفن راه های دیگری نیز برای بازنشانی گذرواژه جیمیلی که دچار فراموشی رمز آن شده اید خود وجود دارد که آن استفاده از ایمیل پشتیبان می باشد .

برای این کار تمامی مراحلی که برای بازیابی رمز از طریق شماره تلفن توضیح دادیم انجام دهید .

یعنی وارد سایت جیمیل شده و روی دکمه  Sign in کلیک کرده و بعد جیمیل خود را وارد کنید و روی Next کلیک کنید و در قسمت وارد کردن رمز Forgot Password را کلیک کنید ( آموزش های ورود تا این قسمت را تصویری در قسمت بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن ببنید )

بازیابی رمز جیمیل با ایمیل پشتیبان

در بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن دیدید که ما در این قسمت اخرین پسوردی که به یاد داریم را در این کادر وارد کرده و روی دکمه Next کلیک می کردیم . حال برای بازنشانی رمز جیمیل با ایمیل پشتیبان بایستی در این صفحه روی لینک Try another wayکلیک کنید ( به معنی تلاش برای روش های دیگر )

نداشتن تلفن برای گرفتن کد بازیابی رمز جیمیل

خب همانطور که می بینید با تصویر بالا مواجه میشوید که اگر به خاطر داشته باشید این تصویر را در روش بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن دیده بودید . حال در پایین این صفحه لینک دیگری وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید که آن گزینه I don’t have my phone می باشد ( به این مفهوم که من تلفن برای فرستادن کد احراز هویت را ندارم )

 بعد از کلیک روی این لینک با عکس زیر مواجه می شوید .

گرفتن کد تایید از طریق ایمیل پشتیبان

در عکس بالا همانطور که می بینید مانند شماره تلفن قسمتی از ایمیل پشتیبانی را برای شما در کنار سروسی پست الکترونیکی (ماندد Gmail,yahoo , ...) قرار داده است  که شما را از ایمیل پشتیبانی که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده اید با خبر می کند . که با کلیک بر روی دکمه SEND کد تایید یا Verification Code برای شما به ایمیل پشتیبان ارسال می شود .

خب در این مرحله شما کافی است که به ایمیل پشتیبان خود سر زده و کد را در این مرحله وارد کنید .

وارد کردن کد تایید موجود در ایمیل پشتیبان

مطابق شکل بالا در قسمت Enter Code کد تایید ارسالی را وارد کرده و روی گزینه Next کلیک کنید .

ساختن پسورد جدید جیمیل

حالا کافی است رمز عبور جدید خود را که باید حداقل 8 کاراکتر باشد وارد کنید و در کادر پایین  Confirm Password این رمز را تکرار کنید. در انتها نیز دکمه Chane Password را کلیک کرده تا  از این پس با این رمز وارد جیمیل خود بشوید .

شما وارد جیمیل خود شده اید

مطابق شکل نیز رو دکمه Continue to Gmail کلیک کرده تا به Inbox خود منتقل شوید .

همانطور که می بینید رمز شما به درستی بازیابی و تغییر کرد.

 

 

3- بازیابی رمز جیمیل با تاریخ ثبت نام و ساخت اکانت گوگل


همانطور که میدانید شرکت گوگل راه دیگری را نیز برای بازیابی رمز جیمیل تعبیه کرده است که آن تاریخ ثبت نام و زمانی است که شما آن جیمیل را ساخته اید .

خب برای این کار مراحل زیر را انجام دهید .

وارد سایت جیمیل شده و روی دکمه  Sign in کلیک کرده و بعد جیمیل خود را وارد کنید و روی Next کلیک کنید و در قسمت وارد کردن رمز Forgot Password را کلیک کنید ( آموزش های ورود تا این قسمت را تصویری در قسمت بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن ببنید )

نداشتن تلفن برای گرفتن کد بازیابی رمز جیمیل

همانند تصویر بالا روی گزینه I don’t have my phone کلیک کرده تا با تصویر زیر مواجه شوید .

اگر به خاطر داشته باشید این صفحه برای کاربرانی بود که تلفنی که هنگام ثبت نام درج کرده بودند را در اختیار داشته و رمز جیمیل خود را ز این طریق میتوانستند بازیابی کنند ، که ما به دلیل نداشتن این شماره تلفن روی لینک I don’t have my phone  کلیک کنید. ( به معنای نداشتن تلفن می باشد )

نداشتن ایمیل پشتیبان برای گرفتن کد بازیابی رمز جیمیل

 

همانطور که پیش تر توضیح دادیم این صفحه برای بازیابی رمز جیمل با ایمیل پشتیبان بود . روی گزینه Try another wayکلیک کنید که این گزینه نیز به معنای تلاش برای راه های دیگر برای بازیابی گذرواژه جیمیل می باشد .

حال با کلیک کردن روی این گزینه با تصویر زیر مواجه خواهید شد .

وارد کردن تاریخ ماه و سال ثبت نام جیمیل

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در قسمت Month ماهی که در آن ثبت نام را انجام داده و در قسمت Year نیز باید سالی که در آن ثبت نام را انجام داده اید را وارد کنید . توجه داشته باشید سال و ماه را باید به صورت میلادی وارد کنید.

توجه  :  اگر تاریخ شمسی ثبت نام اکانت گوگل خود را دارید و برای اینکه تاریخ میلادی ثبت نام خودتان را به سرعت به دست آورید می توانید از سایت هایی که این کار را انجام میدهند استفاده کنید . برای این کار میتوانید کلمه تبدیل تاریخ شمسی به میلادی را وارد کنید .

نکته : بعد از وارد کردن سال و ماه در قسمت های مربوطه روی دکمه Next کلیک  کنید تا در صورت درستی رمز شما بازیابی شود .

ساختن پسورد جدید جیمیل

مانند تصویر بالا با وارد کردن رمز عبور جدید در قسمت Create Password که باید حداقل ( 8 Characters یا 8 کاراکتر ) باشد و تکرار آن در قسمت Confirm password رمز عبور جدید را برای جیمیل خود در نظر بگیرید و روی دکمه Change Password کلیک کنید . تا در انتها با تصویر زیر مواجه شوید .

شما وارد جیمیل خود شده اید

با کلیک روی گزینه Continue to Gmail وارد جیمیل خود شوید .

 

4- بازیابی رمز جیمیل با کمک کارشناسان همراه رایانه


همانطور که می دانید آموزش هایی که در سایت موجود می باشد توسط کارشناسان همراه رایانه تهیه می شود و این آموزش نیز توسط پرسنل همراه رایانه ایجاد شده است . در صورتی که در اجرای هر یک از روش های فوق به مشکل برخورد کردید می توانید از کارشناسان همراه رایانه کمک بگیرید و مشکل خود را بر طرف کنید .

توجه : در صورتی که در روش ( درج تاریخ ثبت نام ) تاریخ را به اشتباه وارد کنید باز هم جای امید هست چرا که وارد مراحلی میشود که شاید امکان بازگشت جیمیل شما وجود داشته باشد که  آن را بایستی با مشورت کارشناسان همراه رایانه انجام دهید .

البته اگر قصد هک کردن جیمیل کسی را دارید همراه رایانه نمی تواند کمکی به شما بکند چرا که کاری نادرست بوده و بازیابی رمز جیمیل برای افرادی است که خودشان جیمیل را ساخته اند .

منبع : همراه رایانه

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 403
تاريخ : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397 زمان : 1:20 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

گوشی های هاووی هم بدون مشکل نیستند ما در این مطلب قصد داریم  به رایج ترین مشکلات گوشی های موبایل هاووی  و همچنین راه حل های انها بپردازیم.

اولین مشکل گوشی های هاووی عملکرد آنهاست

برخی از کاربران از فریز شدن این گوشی ها شکایت دارند علاوه بر این با کاهش سرعت عملکرد انها هم مواجه می شوند راه حلی برای این مشکل ارائه شده است.

اپلیکیشن گریفینی را دانلود و نصب کنید با استفاده از این نرم افزار شما می توانید رایج ترین مشکلات این گوشی ها را مشاهده کنید شما میتوانید تنظیمات برنامه ها را تغییر دهید و مانع کاهش سرعت عملکرد این گوشی ها شوید.

با وجود برنامه های  فعال زیاد سرعت عملکرد هر گوشی کاهش پیدا می کند برای حل این مشکل گوشی خود را در حالت سیف مود بوت کرده و سپس وضعیت مشکل یاد شده را کنترل کنید تا مشکل برطرف شود.

دومین مشکل تخلیه باتری است

یکی از رایج ترین مشکلات گوشی های هاووی این است که در عرض 6تا 8 ساعت باتری آنها کاملا خالی می شود برای حل این مشکل باید وارد تنظیمات مربوط به باتری شوید در انجا میزان استفاده از باتری توسط قسمت های مختلف  از قبیل  صفحه نمایش، شبکه موبایل برای شما نمایش داده می شود در صورت مشاهده مصرف بیش از حد از یک نرم افزار برای حذف ان اقدام کنید.

مشکل سوم مربوط به اتصال

معمولا این مشکل در تمام گوشی ها وجود دارد به همین دلیل وجود این مشکل در بین گوشی های هاووی عجیب نیست برخی از کاربران در حین ارسال فایل با مشکل اتصال مواجه می شوند راه حل این مشکل این است که گوشی را در حد ده ثانیه خاموش و روشن کنید و سپس برای برقراری مجدد اتصال تلاش کنید راه حل دوم این است که وارد قسمت تنظیمات  ذخیره نیرو شوید و مطمعن شوید گزینه settings-power saving را خاموش کنید. اگر با مشکلات دیگر روبه رو شدید بهتر است با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید.9099070345

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 345
تاريخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 زمان : 15:41 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()