همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 4
بارديد ديروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 28
بازديد ماه : 108
بازديد سال : 524
بازديد کلي : 46588

بازیابی رمز جیمیل

ممکن است برای همه شما کاربران عزیز این مشکل پیش آمده باشد که در حین ثبت نام در یک سایت نیاز به استفاده از ایمیل خود داشته اما هنگام ورود متوجه می شوید که رمز عبور جیمیل از ذهن تان پاک شده است در این صورت یک راه وجود دارد آن هم بازیابی رمز عبور با استفاده از ابزارهای موجود در جیمیل است

ما در این مطلب قصد داریم روش بازیابی رمز جیمیل را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم.همچنین در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه رمز فراموش شده خود را پیدا کنید.

زمانی که شما آدرس ایمیل خود را در جیمیل فراموش کرده اید از طریق جیمیل می توانید اکانت خود را پیدا کنید برای اینکار ابتدا به صفحه لاگین جیمیل خود وارد شوید و سپس روی گزینه  find my account کلیک کنید.

حال در صفحه باز شدهشماره تلفن خود را وارد کنید و بعد نام و نام خانوادگی خود را در پنجره بعدی وارد کنید و سپس روی گزینه send text message کلیک کنید در این صورت یک کد به شماره همراه  شما ارسال می شود

حال کد دریافتی را در بخش مشخص شده وارد کنید در صورتی که تمام مراحل را به درستی انجام دهیدجیمیل تمام اکانت های متصل به شماره موبایل شما را لیست می کند با این کارها میتوانید ایمیل خود را پیدا کنید.

مشکل بعدی فراموش کردن رمز عبور است از طریق جیمیل میتوانید پسورد خود را بازیابی کنید برای بازیابی رمز عبور ابتدا وارد سایت https://accounts.google.com/ForgotPasswd شوید

در صفحه ای که برای شما باز می شود ایمیل خود را وارد کنید در قسمت بعدی یکی از رمز هایی که به یاد دارید را وارد کنید.

حال یک کد برای شما ارسال می شود کد دریافتی را وارد کنید و در آخر رمز عبور جدید خود را وارد کنید تا بتوانید رمز جیمیل خود را تغییر بدهید و به آن وارد شوید.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 346
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1396 زمان : 16:5 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

مشکل زنگ نخوردن گوشی

برخی از کاربران گوشی های هوشمند با مشکل زنگ نخوردن گوشی مواجه شده اند یا اینکه گوشی آنها روشن است اما زنگ نمیخورد در این صورت باید به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل باشید در این مطلب ما به شما کمک خواهیم کرد که چطور این مشکل را برطرف کنید

 برای رفع این مشکل ابتدا گوشی خود را خاموش و مجددا روشن کنید و بعد آن را تست کنید.اگر باز این مشکل وجود داشت بررسی کنید شاید گوشی در حالت پرواز باشد و همین علت زنگ نخوردن گوشی شما باشد.

اگر همچنان مشکل پا بر جا بود در این صورت باید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه یا همان ریست فکتوری برگردانید .

قبل از ریست فکتوری یک نسخه از تمامی فایل های خود تهیه کنید زیرا با ریست فکتوری تمامی اطلاعات شما در گوشی پاک خواهند شد با انجام این کار به احتمال زیاد مشکل  زنگ نخوردن موبایل شما حل خواهد شد.

اگر هیچ کاربری نتوانسد با شما تماس بگیرد سیم کارت خود را بررسی کنید اگر مشکل از سیم کارت بود یک تکه کاغذ را در پشت سیم کارت خود قرار دهید ممکن است بین شیارهای سوکت فاصله افتاده باشد.اما اگر باز مشکل وجود داشت در این صورت باید با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید تا مشکل گوشی شما را حل کنند .

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 366
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396 زمان : 12:32 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

مشکل صفحه کلید کامپیوتر

گاهی اوقات کاربران در حال کار کردن با کیبورد خود متوجه می شوند که یکی از کلیدها یا بخشی از صفحه کلید از کار افتاده است و بدتر از همه زمانی است که کیبورد اصلا کار نمی کند ممکن است ایت مشکل خیلی از کاربرانی باشد که سیستم خود را بروز رسانی کرده اند اما نگران نباشید با چند ترفند ساده میتوانید این مشکل را رفع کنید با ما همراه باشید.

به دلایل مختلفی ممکن است کیبورد شما از کار بیفتد این مشکل زیاد پیش نمی آید اما گاهی اتفاق می افتد که چندتا از کلیدهای کیبورد یا کلیه کلیدها به طور ناگهانی متوقف می شوند ما میخواهیم راه حل های جدیدی برای کار نکردن برخی کلیدهای کیبورد را به شما آموزش بدهیم.

راه اندازی میتواند مشکل شما را حل کند گاهی اوقات نمیشود از طریق ماوس رایانه را ریستارت کرد و کیبورد شما هم کار نمی کند حال برای رفع این مشکل چند ثانیه دکمه پاور را نگه دارید تا رایانه خاموش شود سپس سیستم را ریبوت کنید سعی کنید در حالت safe mode وارد شوید اگر صفحه کلید شما در حالت Safe Mode کار کند پس مشکل به خاطر برنامه ها و یا درایورهای رایانه شما بوده است.

گاهی اوقات این مشکل به علت کثیف بودن دکمه های کیبورد پیش می آید سعی کنید صفحه کلید را تمیز نگه داری کنید اگر روی صفحه کلید اب یا چایی و.. ریخت آن را با الکل تمیز کنید ولی مستقیما الکل را روی صفحه کلید نریزید مقداری از آن را روی یک پارچه بریزید و سپس کیبورد خود را تمیز کنید.

ما چند روش برای حل مشکل کار نکردن برخی دکه های کیبورد را به شما آموزش دادیم اگر با انجام این روش ها مشکل صفحه کلید شما حل نشد باید یک صفحه کلید جدید جایگزین کنید.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 360
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1396 زمان : 13:51 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

مشکل رم کامپیوتر

رم یکی از مهم ترین بخش های یک کامپیوتربوده و بالاترین نرخ خرابی را به خود اختصاص داده است اما از کجا بفهمیم که رم کامپیوتر ما خراب شده است ما چند نشانه از خرابی رم را برای شما شرح خواهیم داد.

یکی از علت اصلی خرابی رم کاهش عملکرد بازده کامپیوتر است ممکن است برای اولین بار سیستم خود را روشن کنید و مدتی بی نقص کار کند اما  پس از آن به طور ناگهانی با افت عملکرد سیستم خود مواجه می شوید این مشکل معمولا خیلی جدی است و میتواند علت آن برنامه های حافظه فشرده باشد در بیشتر مواقع رم علت اصلی این مشکل نیست شاید به احتمال زیاد مشکل از سی پی یو باشد اما خرابی رم هم میتواند باعث بروز این مشکل شود یکی از راهکارهایی که میتوان این مشکل را تشخیص داد این است که سیتم را دوباره راه اندازی کنید اگر بعد از این کار همچنان مشکل وجود داشت باید یک ماژول رم جدید بخرید.

کرش های تصادفی و گاه بی گاه سیستم هم میتواند یکی از عوامل خرابی رم باشد اگر این علت خرابی رم باشد با مشکلاتی از قبیل ریبوت شدن رایانه به هنگام نمایش دسکتاپ و یا کرش های مختلف به هنگام نصب برنامه های جدید روبه رو می شوید.

اگر هنگام روشن کردن کامپیوتر خود با یک صدای بوق مواجه نشدید بدانید علت آن خرابی رم می باشد اما گاهی اوقات ممکن است  علت این مشکل ازکارت گرافیک باشد در مک به صدا در آمدن بوق نشانه ایی برای تشخیص خرابی رم است.

گاهی اوقات ممکن است فایل ها خراب شده باشند و شما نتوانید آنها را باز کنید شما همیشه باید از فایل های خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید این هم یکی دیگر از نشانه های خرابی رم است

این موارد بالا همه نشانه خرابی رم نیستند به غیر از رم هزاران مشکل دیگر هم میتواند علت اصلی مشکلات ذکر شده باشد اما اگر درگیر این مشکلات بالا هستید  بد نیست چند تست برای تشخیص درست منبع مشکلات انجام دهید.

سیستم شامل یک ابزار تشخیص مشکلات مموری نیز می شود برای اجرا کردن آن ابتدا کلیدهای ترکیبی WIN+R را نگه دارید و سپس در پنجره باز شده عبارت Mdsched را بنویسید و بعد کلید Enter را بزنید و بعد از انجام اینکار ویندوز را مجددا راه اندازی کنید البته قبل از راه اندازی برخی تست ها روی کامپیوتر شما انجام می شود و بعد از آن به صفحه دسکتاپ منتقل می شوند در این صورت هر مشکلی که وجود داشته در بخش اعلان ها نمایش داده می شود.

 

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 348
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1396 زمان : 18:15 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

مشکل سرعت اینترنت گوشی

از زمانی که اینترنت راه اندازی شده بسیاری از کارهای ارتباطی آسان تر شده اما گاهی اوقات ممکن است سرعت اینترنت آنقدر ضعیف باشد که کاربران نتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را ارسال یا دریافت کنند.

شما باید بتوانید در ارتباط خود سریع ترین باشید برای این کار باید چند راهکار ساده را انجام دهید تا سرعت اینترنت شما افزایش یابد پس با ما همراه باشید تا این راهکارها را به شما معرفی کنیم.

ابتدا به منوی استارت بروید و عبارت Regedit را تایپ کنید و سپس اینتر را بزنید.

حال  دوعبارت زیر را پیدا کنید

1.MaxConnectionsperserver

2.Maxconnectionperl-oserver

 اما این احتمال وجود دارد که این دو عبارت  را در رجیستری خود  مشاهده نکنید پس باید روی صفحه کلیک کنید و از قسمت new گزینه ی DWORD  را انتخاب کنید و بعد از اینکار عبارت شماره 1 را تایپ کنید و سپس برای عبارت شماره 2 هم همین روش ها را بکار ببرید  حالا روی عبارت های ساخته شده دو بار پشت سر هم کلیک کنید و سپس در بخش Value data برای گزینه اول شماره 8 و برای گزینه دوم حرف a را وارد کنید و بعد دستگاه خود را ریستارت کنید تا مشکل سرعت اینترنت حل شود.

گاهی اوقات نرم افزارها باعث کاهش اینترنت شما میشوند شما باید این نرم افزارها که برای گوشی شما مشکل ایجاد کرده اند را پاک کنید با این کار سرعت اینترنت گوشی شما افزایش پیدا می کند.

خاک گرفتگی مودم هم باعث کاهش اینترنت می شود مودم خود را از برق بکشید و سپس آن را تمییز کنید.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 349
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1396 زمان : 18:14 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

مشکل چرخش صفحه در گوشی اندروید

یکی از مشکلات کاربران گوشی های اندروید چرخش خودکار صفحه نمایش از حالت افقی به عمودی است.

گاهی اوقات کاربر می خواهد تصاویر یا فیلم را در گوشی اندروید خود را به صورت کامل مشاهده کند به همین خاطر چرخش صفحه را فعال می کند با فعال کردن دیگر صفحه نمایش به صورت خودکار می چرخد.

 اما گاهی اوقات این فعال کردن برای کاربر دردسرساز  می شود و از اینکه مدام گوشی خود را در حال چرخش می بیند کلافه می شود.

ما در این مطلب قصد داریم نحوه غیر فعال کردن چرخش خودکار صفحه نمایش را در گوشی های اندروید به شما آموزش دهیم.

چگونه چرخش خودکار در گوشی اندروید را غیر فعال کنیم؟

هنگامی که قابلیت screen Rotation را در گوشی اندروید خود غیر فعال می کنید دستگاه شما در حالت عمودی قفل شده و دیگر با چرخش حالت صفحه نمایش عوض نخواهد شد.

این قابلیت بیشتر در زمان تماشای فیلم در گوشی اندروید به کار می آید شما میتوانید انگشت خود را از بالای صفحه به طرف پایین  بکشید تا نوار اعلان را مشاهده کنید  بین گزینه های موجود گزینه چرخش خودکار صفحه نمایش را انتخاب و غیر فعال کنید تا صفحه نمایش در حالت عمودی قفل شود.

 

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 338
تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1396 زمان : 11:3 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()